
Floweye je velmi účinný nástroj pro efektivní řízení firmy
Každý “šéf” Vám řekne, že nejobtížnější je práce s lidmi. Zaměstnanci zapomínají, neplní své povinnosti důsledně, nedodržují postupy a mají jiné vrtochy. Floweye Vám pomůže vést zaměstnance ve Vámi zvoleném směru k dosažení cílů, aniž byste omezovali jejich kreativitu a pracovní zápal. Naopak i oni budou Floweye používat rádi, protože jim usnadní jejich práci pomocí velkého množství komfortních možností, jako jsou přehledné rozhraní, automatizace, možnost zpětné kontroly a sdílení potřebných informací.

Floweye budete mít vždy po ruce
Vždy aktuální data a přehled o Vaší firmě nebo organizaci. Floweye Vám poběží na mobilu, tabletu i počítači na libovolném operačním systému. Stačí internetový prohlížeč a můžete pracovat.

S Floweye se dobře pracuje
Máte k dispozici jednoduché, komfortní a intuitivní ovládání se spoustou funkcí:
- kalendáře
- propracované vyhledávání
- uživatelsky definované složky a pohledy
- přístupová práva (ACL)
- štítky, avatary, čitelné datumy
- propojení s jinými aplikacemi (API)

Floweye je cenově přívětivý
Za Floweye se platí mírný měsíční poplatek, který se odvíjí od počtu uživatelů. Více naleznete v našem Ceníku.

Floweye toho umí mnohem víc
Každá agenda ve Floweye je založena na systému procesního řízení, kde na sebe jednotlivé činnosti (kroky) navazují a automaticky vyvolávají další kroky až do úspěšného vyřešení celého řetězce, a tím dosažení požadovaného cíle. Toto vše si můžete sami upravovat, nebo si nechat upravit od našich specialistů a vytvářet si tak libovolné nové funkce. V pekárně např. můžete definovat receptury, ve výrobě výrobní postupy, v administrativě zase oběh dokumentů, v obchodě reklamační řízení atd. Prostě ve Floweye uděláte, co Vás napadne.