Obchodní případy

Zahajujete evidencí poptávek a postupně se pomocí nabídek a komunikace se zákazníky dopracujete po objednávku.

  • Evidence poptávek a nových zákazníků
  • Volba obchodníka
  • Schvalování vypracovaných nabídek
  • Zasílaní nabídek
  • Plánování očekávané reakce zákazníka
  • Směrování případu dle reakce zákazníka
  • Posunutí odsouhlasené nabídky ro realizace
Schvalování nabídek

Schvalování nabídek

Před odesláním zákazníkovi je možné nechat nabídku schválit zodpovědnou osobou.

Reakce zákazníka

Reakce zákazníka

Naplánujete si dobu po kterou budete čekat na reakci zákazníka. Obchodní případ bude do Vámi zvoleného termínu uspaný a bude čekat na reakci zákazníka. Poté co se zákazník ozve, případ jedním klikem probudíte a pokračujete. Pokud se zákazník do nastaveného termínu neozve, případ se sám probudí a Vy si budete moci zvolit jak pokračovat - kontaktovat zákazníka, nebo prodloužit termín vyčkávání na reakci atd.

ISP Alliance a.s.
Karlovo náměstí 559/28
120 00 Praha 2 - Nové město
E-mail: info@ispalliance.cz
Zákaznický servis
Každý pracovní den od 9:00 do 16:00 hod.
Telefon: +420 776 611 932
E-mail: help@ispalliance.cz