- Evidence poptávek a nových zákazníků
- Volba obchodníka
- Schvalování vypracovaných nabídek
- Zasílaní nabídek
- Plánování očekávané reakce zákazníka
- Směrování případu dle reakce zákazníka
- Posunutí odsouhlasené nabídky ro realizace
Schvalování nabídek
Před odesláním zákazníkovi je možné nechat nabídku schválit zodpovědnou osobou.
Reakce zákazníka
Naplánujete si dobu po kterou budete čekat na reakci zákazníka. Obchodní případ bude do Vámi zvoleného termínu uspaný a bude čekat na reakci zákazníka. Poté co se zákazník ozve, případ jedním klikem probudíte a pokračujete. Pokud se zákazník do nastaveného termínu neozve, případ se sám probudí a Vy si budete moci zvolit jak pokračovat - kontaktovat zákazníka, nebo prodloužit termín vyčkávání na reakci atd.